Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.04.2013 14:26 - Kак електронният бизнес променя света - Част I
Автор: accountant Категория: Бизнес   
Прочетен: 1365 Коментари: 0 Гласове:
0

Последна промяна: 25.04.2013 10:27


Интернет промени много аспекти на живота ни, включително и начина, по който общуваме помежду си, как се правят изследвания, и дори начина ни пазаруване. Електронната търговия непрекъснато нараства всяка година в широчина и дълбочина. Много от традиционните методи за закупуване на неща стават остарели поради удобството и бързината на онлайн транзакциите.
Електронната търговия не означава непременно, провеждане на търговия чрез Интернет самостоятелно, но също така означава, други форми на електронна комуникация. Всъщност корените на електронната търговия не се намират в интернет, но и в други форми на електронна комуникация. Технологии като Electronic Data Interchange (EDI) и електронен превод на средства (ЕПС) предхождат появата на електронна търговия. Въпросът тук е, че тези големи и мощни технологии са използвани за да свържат един бизнес с друг, да сплотят и улеснят комуникацията между различните бизнес области. Но последните постижения осъществени в електронната търговия дават възможност за едно-към много или много-към-много и по този начин помагат да разширят значително всеки един бизнес.
Експлозията в използването на Интернет проправи пътя за няколко авангардни иновации. Един от най-интересните и вълнуващи аспекти на това развитие е появата на електронния бизнес ( е-бизнес ). E-бизнес се дефинира като процес на използване на електронните технологии за правене на бизнес. Също така структурата на Web е бързо развиващата се от спорна колекция от сайтове в организирани пазари. E-бизнес е станал стандартна оперативна процедура за по-голямата част от компаниите. Създаване и ръководене на е-бизнеса, особено този, който обработва голям брой сделки, изисква технически, маркетинг и рекламна експертиза. Потребителите искат да имат достъп до продуктите и услугите 24/7, и най-лесният начин да се задоволи това тяхно желание е да се осъществяват операциите онлайн.Времето за реакции в Интернет не се вписва в традиционния бизнес стил. Изисква се бърз и мигновен отговор и ориентиране на пазара в реално време. Предприятията, които предоставят най-надеждните, най-функционалните, най-лесните и най-бързи услуги ще бъдат тези, които успяват. E-търговия дефинира самите основи на конкурентоспособността по отношение на съдържанието на информацията и информационни механизми за доставка. Потоци от информация по международни мрежи са създали електронен пазар-пространството на фирми и потребители. Преди няколко години единственият начин за закупуване на книги беше човек да отиде в книжарниците. Закупуване на дрехи означаваше пътуване до молове. Търговия с акции се случваше само чрез брокери. Вече не! Редица дружества от малкия и среден бизнес ,както и големи корпотративни компании успешно трансформираха традиционното си предлагане на стоки и услуги в електронен вариант. За електронния бизнес географският фактор вече не е пречка. Всеки продукт или услуга е достъпен от всяка една точка на света. Това е изгодно както за потребители, така и за производители, т.к разходите и на двете страни драстично намаляват. Потребителите имат неограничен избор, конкуретни цени и безброй доставчици. Производителите от своя страна имат по голям достъп до по-голям брой клиенти, процеса на дистрибуция се улеснява, етапите на маркетинг и продажба се сливат, не е необходим голям разход за лъскави магазини със скъпи витрини, защото всичко е виртуално.
Светът се променя с бързи темпове и Интернет е движещата сила в тази промяна. Тя насърчава глобалните иновации и неограничената комуникация.



Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: accountant
Категория: Бизнес
Прочетен: 63652
Постинги: 17
Коментари: 2
Гласове: 13
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031